úterý 14. ledna 2014

Očekávání...

...snad dobrých zpráv...celý den jsem jak na trní, co nám asi doktorka sdělí...
 
....ráno se Elenka probrala s úsměvem na rtech a zdolávala vkládacího šneka...zase je o kousek dál, díky vkládačce...ale toho rozčilování se, než sama pochopila, co je potřeba aby kytička vlezla do otvoru na kytičky a ne do otvoru na hvězdičky....

 
 
...když tak u tohoto psaní přemýšlím, je pravda co se říká...mimískové vás polapí a nepustí...takže šišlám, zpívám, mluvím jako zvířátka....vysvětluji věci jako když mi nikdo nerozumí, takže polopatě.....musím se sama sobě smát, jak naivní jsem byla, když mi Michalka vyrostla a já jsem si říkala, už nikdy takto nevybočím.....jooohoooo...:-))) a s jakou parádou :-D

.... netrpělivě volám odpoledne naší doktorce....a je stále tam, potvorák jeden.....tak zase dalších 14.dní před námi...no nic, jede se dál :-) žádné dětské návštěvy, jen prochajdy....ale i tak, ještě že venku nemrzne a lze courat mnohem déle :-))) 

Žádné komentáře:

Okomentovat