čtvrtek 23. ledna 2014

Nákupy...

nákupy, nákupy tralala nákupy...
....ráno jsme vezly Mišku do školy, pak jsme byly s Elenkou, Kájou a Toníkem na nákupu....po návratu jsme s Elenkou poklidily a měly jsme volníčko, hrály jsme si a já se opět na chvilku dostala ke knížce....pak jsme poobědvaly, Elenku jsem dala do kočárku a než jsem si oblékla čepici tak mi usla jak byla unavená :-)...a já měla necelé dvě hodinky k dobru a tak jsem se opět a s chutí začetla....mezitím dorazila Michalka a tak jsme začaly dělat domáců úkoly....tentokráte byly zajímavé...měla napsat krátký referát o pověsti Faustova domu a Pražském Orloji....a tak jsme si pověsti spolu četly, bylo příjemné si oprášit příběhy naší Prahy....Míla se byl vyrelaxovat v Aquaparku a my jsme šly na prochajdu s Kájou i Toníčkem...Michalka se chopila fotoaparátu a my jsme trénovaly výstup na patník a dolu...na patník a dolu...na patník a dolu...na patník a dolu...:-)...nekonečné cvičení .-) ale dětičky to bavilo :-)
....a sněžilo...holky se smály a běhaly po hřišti,  na chvilku jsem se zastavila a říkala si....už by mohlo přijít jaro :-D...červenolící jsme se vrátily domu, kde na nás dýchlo teploučko....♥


2 komentáře: