neděle 26. ledna 2014

Víkendování...

....víkend utekl jako voda...
 
...v pátek jsme měli s Elenkou pracovní den, uklízely jsme a vařily a vařily :-)...oblíbili jsme si i procházky jak dopoledne, tak odpoledne a kdykoliv se Elenka nasvačí už mi tahá po bytě oteplováky a volá na mě "Mamááá" a ukazuje ke dveřím, nebo leze do kočárku :-)...jenže v pátek nebyl dopoledne čas a tak mi to naše sluníčko uslo na gauči :-)....
 
 
....odpoledne dorazila i Michalka a cituji: "si dávala relax"...stejně si myslím, že mi svůj relax sdělila stejně tak rychle jak i rychle zapadla do pokojíku  (než jsme se nadála v chodbě zůstala jen opuštěná taška do školy, kabát hozený přes židli a ticho :-)....) protože se jí nechtělo nic dělat a tak si započala víkend odpočinkově...večer jsme vyrazily spolu na první hodinu jógy....byly jsme příjemně překvapené, odpočaté a protažené....děda M.P. pomáhal tatínkovi hlídat Elenku :-) o zábavu bylo postaráno :-)

 
...sobota byla přespalá, nechala jsem všechny spát a s malou Špumanté jsme si hrály a koukaly na pohajdy...po chvilce se ze zhora pomalu objevil Míla a po další chvilce i Michalka :-) rozkoukavali se a pak nasnídali..... Míla stihl i Elenku nakrmit svačinkou....
 
 

 ...v sobotu jsme měli návštěvní den...přijela babička Lyduška a děda Pepa...to bylo radosti...:-) Michalka si babičku ozdobila tetovacím obrázkem...
 

...a dědeček s Mílou vedli diskuzní kroužek :-)))....
 

...dostali jsme výborné koblihy, po kterých se jen zaprášilo a užívali jsme si příjemnou nedělní náladu :-)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat