pátek 17. ledna 2014

Pohodička....

....s úlevou a vší vervou do dalších cílů, jsme dnes vstaly v naprosto pohodové náladě...


 
...daly jsme si příjemně dlouhou snídani.....a jak tak sedím s Elenkou u stolu a dlabeme společně svoje dobrůtky.....vzpomněla jsem si na inspiraci o které jsem nedávno četla, napadlo mě uskutečnit jednou za měsíc snídani pro přátelé, které máme rádi......nachystat plný stůl ranních dobrůtek a na určitou hodinu všechny sezvat k jednomu stolu.....pak sedět a povídat si třeba i cele dopoledne....nebo jen hodinku.....určitě to zkusím....nepůjde to v nejbližších dnech, ale za měsíc...to by mohlo vyjít :-)...jsem tímto nápadem nadšená a myslím si, že by to mohlo mít úspěch....

....je pátek a těší nás přicházející víkend....nebudeme dnes sami čekat na tatínka, ale přijede i babička Aranel s dědečkem.... zůstávají u nás Holynky....máme je na hlídání....takže dnes budou hlídat pěkně pejsánci nás :-)))

....nakonec přijeli všichni najednou...:-). byli jsme všichni moc rádi, že jsme se mohli setkat...babička nám přivezla krásné čepičky, a Nikolce i háčkované balerínky....nádhera.....mooooc se nám líbí a další radost čeká i pro Michalku, Nikolku i Luci....zatím co my s Elenkou se už parádíme...:-)

....a naše malá Špumanté se dnes naučila točit dokola a také jsem objevila rostoucí 8 zoubek (dvojka vlevo dole)...kooonečně, tak snad už bude lépe...alespoň do dob, než začnou růst stoličky.....a já po dlouhé době sáhla po pekáči a upekla jablkový koláč s drobenkou....



....večer, když Elenka spinkala a pejsánci byly vyvenčeni...udělali jsme si malou oslavičku u vínečka ( já s kolou)....jééé to byla pohodička....odpočívali jsme a povídali si....než jsme s Mílou usnuli také....


 

2 komentáře:

  1. Moc děkujme za hlídání. Snad byly Holynky hodné a nic neprovedly. Koláč byl vynikajííícíííí !!!! mňam. P.S. babička je Lyduška :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé mami, děkuju...Holky byly moc hodné...užívaly si Elenku dosyta :-)....ráda používám Aranel, mnozí tě tak znají a jsi nenahraditelnou součástí našeho života...což krásně dokumentuješ i na svém Blogu ♥...tak proto, ale určitě budu moc ráda používat Lyduška...je to i pro nás více osobnější ♥ Milujeme Vás

      Vymazat