středa 22. ledna 2014

Sněží...

...je tu zima, ráno jsem s Michalkou a Elenkou přišla k autu.....vytáhla dva měsíce novou škrabku a konečně ji vyzkoušela :-)...
 
 
....dnes jsem s holkami měla tak trošku naspěch, vstávaly jsme pomalu a tak to bylo znát i na našem časovém prostoru, který se nám krátil rychlostí blesku a než jsme se nadály, házely jsme jedna přes druhou čepice, rukavice, bundy a motaly se v chodbičce....:-)....vše jsme jen tak tak stihly...největší neuvědomění se odehrálo právě venku...zůstala jsem štronzo, když jsem viděla zamrzlé auto....naštěstí byl Míla tak hodný a naší úžasnou Fíííjestičku ometl, než odjel do práce...holky jsem usadila do auta a škrábala okna...občas mi ulítlo zamrzlé slůvko...ale i tak se vše podařilo a my jsme mohly vyrazit....s Michalkou jsme se rozloučily u školy a zamířily jsme k lékařce, kde Elence udělala výtěr a v pátek/pondělí budou výsledky.................už bychom snad konečně mohly mít i negativní výsledek, snad už Elenku nebude zlobit bacil...jeden..neřádnej.....


...při odpolední procházce s Kájou, jsme si povídaly o cvičení....a protože u nás začíná i Jóga, tak jsem se s Michalkou přihlásila a v pátek máme první hodinu....šíleně se těším a večer mi dala vědět i Kája, že půjde s námi....Michalka nelenila, zapla youtubko a začala cvičit svojí "domácí" Jógu, kterou cvičí po večerech...a když už jsme si s Mílou povídali o sportování....napadla nás myšlenka, že bychom mohli všichni v sobotu na brusle....což by bylo prima :-)...Elenka by se zatím prospinkala v kočárku a taková hodinka na bruslích taky stačí :-)))....jen Míla si ještě chvilku počká než mu začnou tréningy na fotbale, ale zatím bude jezdit plavat :-)....co jiného má člověk v zimě dělat, když sněhuláka stavět stejně nemůže :-D...

4 komentáře:

  1. Držím pěsti ať ten bacil konečně bacíte. To je super, že budete chodit cvičit a bruslení si měla už jako malá holčička moc ráda :o)
    A v neděli? mám volno, uvidíme se ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě pořád neví výsledky....chjo...ale na cvíčo a bruslení se těšíme moc...Miška mi říká...mami ale my nemáme kačenky....než mi to došlo...to trvalo, ale nasmáli jsme se ...Michalka je starostlivka naše velká :-) Na neděli plány nemáme, tak si cinknem a uvidíme se....:-)

      Vymazat