úterý 12. ledna 2016

Do školky...

...po dlouhé době jsem vedla Elenku do školky, vyprovázela ji se mnou i Michalka....po cestě si Mišku vyzvedl Honza a popřál Elence krásný den ve školce a už si to s Miškou mířili směr škola. Miška si doslova vydobyla gymnázium....a když nás opravdu přesvědčila a udělala přijímačky....všichni jsme ji začali podporovat a držet palečky....zatím je velmi spokojená....ikdyž někdy je to boj....ale naštěstí se jen tak nevzdává :-)....


Elenka šla do školky s velkou radostí a dokonce nakreslila paní učitelce obrázek...navštěvuje soukromou školičku a v průběhu ledna přestoupí do státní školky v Praze, kam už bude chodit každý den.....začne jiný rytmus života....velmi živě si vzpomínám na den, kdy jsem šla poprvé do školky s Michalkou.....


...po mém návratu z práce....jsme si všichni udělali odpočinkové odpoledne, Elenka si hrála a Michalka se chystala do školy, dokonce Milánek uvařil večeři...oblíbené špagety na červeno se sýrem....mňam...



......večer jsem svou rodinku opustila a sešla se s kamarádkou na čaji, bylo to příjemné a těším se na příště :-).....po návratu už všichni spinkali....jen Michalka využívala večerního klidu a jak říká sjížděla youtubery......tak jsem sáhla po telefonu a jako překvapení k vysvědčení jsem objednala lístky na ten slavný "fenomenální festival generace Z" tzv. Utubering.....o čem všem to vlastně je, pochopím, až tam s ní budu.... :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat