pátek 22. ledna 2016

Páááátek...

...už jsem se nemohla dočkat, až přijede Gabča a sjedeme společně pro Elenku do školky a půjde poprvé domů po obědě :-)...stále jsem koukala po hodinách na zdi a najednou se ve dveřích objevila Kája....i s pupíčkem, kde roste maličkatý miminko...další malý soused a kamarád/ka pro Elenku...měla jsem chvíli a tak jsme si povídaly, byla jsem moc ráda...pak padla a u práce dle domluvy na mě čekala Gabča se Sebíčkem a Kiki....a fiiii pro tu naší maličkatou :-D...

...doma jsme si daly s Elenkou hodinku a zdřímly jsme si u pohádky, pak jsme začaly chystat večeři a přijel nám tatínek....

...mě čekal večerní potlach s kamarádkou a jakmile jsme skončily...mířila jsem domů, protože potlach u pivečka měl domluvený i tatínek s kamarádem.....

....v noci měla Elen laryngitidu, ale tentokrát jsem se rozhodla s tím poprat sama...dostala čípek a díky tomu, že venku mrzlo, tak jsme Elenku zabalili do teplého oblečení, dek a vyrazili jsme s ní ven na zahradu.....vzdoušek nám pomáhal se s dýcháním prát a když se začalo Elence trošku ulevovat...šli jsme dovnitř, otevřela jsem mrazák a ještě jsem s ní seděla u mrazáku, aby měla studený vzduch....vyhráli jsme:-)...pak jsme Elenku uložili do peřin i s čepicí a já  ještě dvě hodinky držela stráž a nechávala jsem otevřené okna....pak jsem šla spinkat také....takže dnes bez Motola :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat