pondělí 18. ledna 2016

TKO....

...od rána neřeším nic jiného než TKO...platby a poplatky na příští rok....prostě v práci fičák a lidé?....jsou milí, usměvaví a příjemní....jsem moc ráda a povzbuzuje mne to....kdykoliv je chvilenka, vzpomenu si na Elenku, jak to dnes asi ve školce dává....

......Přišla mi i fotečka Elenky mířící ke své nové školce....

...ještě jedna rychlá zpráva od Honzy, že dnes nemohli vůbec vstávat a tak si udělali jeden den volna.... Míša dohání referáty a aktualitu....udělali si tzv. výjimku potvrzující pravidlo....

....odpoledne mi zvoní telefon a na druhé straně Elenka..."maminko, já jsem byla ve školce a nemám lopatku. Pojedeme s tátou nakoupit" a píppíppíp....informaci jsem dostala a víc není třeba :-D...tak jsem pracovala vesele dál až do večera :-D....

...když jsem přišla domů, tak to začalo, vyprávění a občas jsem musela informace dolovat.....a když jsem to naše Špumanté šla uspávat, tak mi říká...maminko Elenka nepapá okurku a učitelka říkala šupšup, papej rychleji a já nechtěla spinkat, tak mi řekla že mám ležet.....a pak zavřela očička a usnuly jsem obě dvě.....zatímco tatínek byl na florbale a užíval si sportování :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat