neděle 24. ledna 2016

Nový přírůstek do naší rodinky...

...motorové vozidlo...Fiestička...protože Elenka má školku dál, tak jsme se rozhodli obnovit druhé rodinné autíčko a tatínek konečně vybral, jel pro něj a přivezl.....moc jsem se těšila a  mám z něj velikánskou radost, protože poprvé v životě budu mít svoje :-).........autíčko je po mamince s dětmi...a protože už mají čtvrté miminko, potřebují větší kočár....jsem šťastná, že ho máme doma...o to více motivovaná s uzdravením nohy...ještě si jej necháme zkontrolovat, zda je vše jak má být :-)))


....Elenka se nám rozchraptěla :-(...ale zatím bez teplot....kdežto energie na rozdávání :-)...byly jsme i na chvilku venku...dnes se unavila rychleji a usnula už v dopoledních hodinách...tak jsme odpoledne zvolily odpočinkovější...navštívila nás babi Helča, které jsem barvila vlásky a večer i Dita...byla jsem moc ráda...a Ivance děkujeme za židli...máme jich už 5....ještě nám chybí šestá...tak jsem zvědavá, kdepak se nám objeví :-)

....večer už jen dochystat věci a zítra fičím do práce, zatímco tatínek si bude užívat naší malé princezny...rozhodl se, že půjde na ošetřovačku....a jak je znám, budou si společné dny užívat :-D*

2 komentáře: