středa 13. ledna 2016

Kontrola u lékaře...


....dnešní ráno jsme byli po dlouhé době doma všichni, Michalka se chystala do školy, Milan se mnou a Elenkou do školičky....bylo to zajímavé a naprosto hektické ráno.....zažívali jsme si takový ten ranní boj o toaletu, koupelnu, potkávali jsme se u stolu a dokonce jsem si všimla poskakující Michalky a Milana při oblékání kalhot, Elenka lítala se zubním kartáčkem po baráku a volala, že si musí vzít do školky deštník a já ji honila s tepláky a tričkem....nakonec se nám všem přeci jen podařilo být v čas připraveni......a mohli jsme vyrazit...Mišku vyzvedával Honza a my jeli s Elenkou do školičky, kde jsme ji předali a mířili si to na seznámení se s novou MŠ....moc se nám tam líbilo, učitelka byla velmi příjemná a působila na nás dobře.....po ukázce třídy jsme se odebrali zaplatit školné a obědy.....v pondělí Elenka nastupuje do velké školky :-), úplně si to ještě neuvědomuji....ale to přijde....zaručeně.....


....moc dlouho jsme neotáleli a rovnou jsme jeli do Motola....na kontrolu mé nohy...13.října 2015 se mi podařilo špatně našlápnout a tak jsem si zlomila zánártní kost a rozdrtila....nevím jak...kloub u malíčku.....30.10 mě s tím stejně poslali na operaci a výsledek je 6 šroubků a destička....takže ortézu už tahám cca 3 měsíce. Jelikož jsem akční človíček....upřímně to bylo na palici...dnes už chodím bez berlí, sice s ortézou, ale po dnešní kontrole mi oznámili, že se vše hojí dobře, ale další kontrola až za měsíc, kdy už bych mohla ortézu konečně sundat :-D........tak to už to snad dám :-)....

...archivní foto....




...díky dlouhému čekání v Motole, jsme jen tak tak stihli
Elenku ve školce...po hodinovém spánku doma se mi s radostí vzbudila, protože jí čekala návštěva Toníka...a to tedy byla rychlost v oblékání...já musela do práce a tak jsem poprosila Káju o hlídání...jsem ráda a děkuju :-*...dnes jsem byla v práci do večera, ale mám svou práci ráda....dnešek byl oproti jiným dnům, i týdnům klidný a tak bylo času si dodělat restíky.....







...slovo dalo slovo a tak jsme naše sousedy Chalupíky přepadli alespoň na kávu a čaj....to jsme netušili, že ty naše dítka převrátili pokojíček vzhůru nohama....ale za pomoci tatínků se vrhli na úklid :-D...









...dnes bych chtěla ještě zabloudit myšlenkou, která mě doprovází po celý den.... a napsat, jak mocmocmoc držím palečky, jak moc jste stateční....a těším se na nové zprávy....Iv.

Žádné komentáře:

Okomentovat