úterý 19. ledna 2016

Svoboda....

....jak si tak kulhám ráno ještě za tmy do práce...čím dál více mi chybí svoboda díky řízení auta, na kterou jsem si tolik zvykla....4 měsíce mi opravdu chybí....je to velká pomoc při všem...především, když žijete ve vesničce za Prahou....moc se mi stýská....a navíc si musím zvykat na to, že Milánek s Elenkou jezdí až odpoledne....mám více času, ale.....mno znáte to....změna je to pro nás všechny... ♥


....Elenka dnes přijela ze školky nadšená a vyprávěla, že plakala, ale prý už je to dobrý, dokonce bobovala na své nové lopatě a spinkala...sama se vrhla do kuchyně a začala mi tam ve velkém pomáhat....a tak jsme se vrhly na oblíbené "bubáky"....


1 komentář:

  1. Myslíme na ní. Je to takový drobek malý a už školka. Ale vím, že Elenka je taková komunikativní a veselá holčička. Ona si určitě rychle zvykne. Zdá se, že rychleji než my :o)

    OdpovědětVymazat