neděle 17. ledna 2016

Nedělní chystání....

...babička Aranel už byla od 6 v práci a mě probouzelo šeptající povídání dědy a Elenky z vedlejšího pokoje....vyprávěli si příběhy.....potichoučku jsem k nim přišla a skočila za nimi do postele....bylo to veselé ráno....pak už šupajdá dolu připravit snídani a posedět u stolu....vůbec se nám nechtělo pouštět dědečka, ale musel už jet...tak jsme se všichni rozloučili...

.....venku krásně padal sníh, tak to vylákalo všechny ven....já bohužel kvůli ortéze nemohla, tak jsem se zatím pustila do vaření a díky tomu se mi podařilo zachytit pár okamžiků z poza okna.....užívali si to ve velkým....miláčkové.....






....když dorazili domů, zmrzlí jak sněhuláci, ale spokojení s červenými tvářemi....dali si oběd a dorazili na návštěvu Milánkovo rodiče, zrovinka se vrátili z Moravy.

...přišli se za námi podívat i Kája s Kubou....chvilku poseděli a už fičeli domů....

....Elenka usnula....a přišel ten čas klidu....a já konečně viděla film Velký Gatsby, na který jsem se chtěla večer před tím dívat...opakovali jej....všichni jsme se zachumlali do dek a relaxovali....

....v podvečer dorazili i Dita s Tomem na chvilku se podělit o výhru z včerejší tomboly...o dortík....do toho dorazil Honza pro Michalku...a najednou byli všichni pryč...jak ten čas letěl...

...s Elenkou jsme nachystali věci do školky, vykoupali se....a šli všichni spinkat, protože v pondělí čekal Elenku velký den.....kterým jí začíná pravidelná docházka do MŠ..... ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat