čtvrtek 21. ledna 2016

Když....

...něco opravdu chceš, celý vesmír se spojí, abys to mohl uskutečnit...

...dnes byl velmi veselý a vtipný den, kdežto odpoledne se nahrnulo práce, že člověk nevěděl kam dřív skočit....ale tak jak to chodí všude jinde :-)...

....dnes jsem si povídala s Verunkou , sic po telefonu, ale moc ráda.....pak jsem napsala Gabče o pomoc a super, zítra pojede se mnou pro Elenku hned po obědě, moc se těším až jí to řeknu....do školky se nám moc nehrne, ale nedá se nic dělat ....je to pro ní změna a věřím, že si brzy zvykne...takže zítra to vyjde a za odměnu půjde po obědě domů :-)

...co dnes vymyslet dobrého k večeři....mockrát se mi stává, že nemám fantazii co uklohnit a hledám různé inspirace po internetu...nejhorší pro mě je se zakoukat do kuchařky, nejlépe s fotografiemi, které mě namlsají tak, že začnu být hladová a prohlížím si je třeba hodinu...jakoby mě dokázaly nakrmit a nakonec stejně udělám něco rychlého :-DDD....a nejlepší na to jsou Apetit, Jamiho kuchařka apd...jojo,  to pak zjistím co vše mi v lednici a špajzu ještě chybí :-D....

....dostala jsem krásnou zprávu s vyfoceným Elenky obrázkem, který kreslila s kamarády Karolínkou a Tobískem ve školce...

"ledová plocha"





2 komentáře: