sobota 16. ledna 2016

Sobotní těšení a plesání...

...a také domácí řádění ve stylu úklidu týdne...od rána jsme se nezastavili...Michalka dodělávala referáty.....Elenka byla snad všude....úplná všetečka, nakonec se vydala s tatínkem na velký nákup a já si mohla doma kralovat dle svých potřeb a svého rytmu.....

....holky už odpoledne netrpělivě čekaly na příjezd babičky Aranel s dědou Pepou a pejskama, pořád se vyptávaly a tak jsem je zaúkolovala, aby jim připravily postýlku, protože u nás spinkali...
...v podvečer, kdy babička skončila v práci, v pořádku s dědou dorazili a my se mohli pomalu chystat na náš hasičský ples. Těšili jsem se, i když já osobně jsem se cítila spíše na filmeček, deku a klidný večer....ale vyrazili jsme.....jakmile jsme vyšli ven, přepadl mě krásný pocit z padajícího sněhu ve světle pouličních lamp....Kája nás vyzvedla a vzala autem....pak už jsme jen a jen plesali....povídali si s přáteli a hráli o ceny v tombole.....příjemný a veselý ples.....v ranních hodinách jsme se vydali směr domov, příjemně unavení a zahalení do romantiky naší zasněžené vesničky...

...Karásci naši....děkujeme ♥...



Tak tohle jsme my...holky nejen hasičský ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat