středa 1. května 2013

Čáry v Drahou.....

...hlavně ať neuletím, já jsem totiž čarodějnice....
 
.....dnes je den, který je čarem okouzlen......, který je pro nás ohněm doprovázen  .....hmmmm a já se těšila, dopoledne jsme s Mílou byli nakoupit a udělali pár dobrot....jela jsem pro Toníka (synovce), který nás s babičkou Helenkou zkrášlil a ostříhal nás obě :-) děkujeme, byla to vážně radost a relax...a pro Michalku do školy, moc se těšila na čarodějnice a kamarádky..
 
 





















...jen co mě Toník dokrášloval....užuž dorazila Gabča s Kájou, Kiky a Minie...těšila jsem se na ně...Miška byla také moc ráda (hned se pochlubila s Elenkou :-) )...nálada byla veselá a my se chystali...dorazil i Tom, Pavlínka (kamarádka) s dětmi a naše milovaná sousedka Kája s Toníkem :-) vyrazili jsme...byli jsme celkem slušnej průvod...a já se cítila moc dobře a užívala si všechny děti a lidičky kolem mě...byli to naši přátelé....nechám už jen mluvit fotografie za mě....♥









































































...byl to kouzelný večer...podařilo se....ještě jsme na chvilku zašli na horní hřiště, ale nebylo to tam nic moc...tak jsme šli domů...Kája a Kiki si to u nás s Michalkou užívaly a všechny byly moc hodné...až kouzelné....páč byly všechny příjemně unavené :-***


5 komentářů:

  1. Ty jsi úplně teta k nezaplacení :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To ale nikdo neříkal k nezaplacení....:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D.....holky byly úžasné a Miška byla moc ráda, líbylo se jim tady. Děda mě dostal s 20Eury....:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Příště budeme spát "natajňáka" ne před Milánkem, ale před dědou :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi to asi těžko, dědovi nic neuteče :o)))
    Já tu ulici v D. miluju prostě. Zdá se, že jste si pěkně užili, moc vám to všem sluší !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Děda MP je rád součástí všeho a tak trošičku...jak říká Míla škodík :-)

    OdpovědětVymazat