úterý 14. května 2013

Pracovní...

...dnešní den byl pracovní...
 
...vyzvedla jsem Michalku ve škole a jela se s ní a její kamarádkou podívat na Mílu...a také mu pomoci....holky se bavily po svém :-)
 
 



.....jsou to prostě Hvězdy :-)......když jsme přijeli večer domů, sedli jsme si k večeři a začali si povídat....ptali jsme se Mišky jak to chodí u nich v jídelně...Miška nám řekla, že když chce jen polívku...dostane ji, když chce jen hlavní jídlo, tak taky...Míla se jal Michalce popsat jak to chodilo za nás, že neexistovalo si vzít jen jedno a jak jsme museli všechno sníst...........také o tom, když držely učitelé služby a kuchařky nás posílali si s táci sednout ke stolům zpět, dokud nandané jídlo nesníme.....zavzpomínali jsme si...........z naší nostalgie nás najednou vytrhla Michalky věta... to víš KOMUNISTI...a my neměli co dodat...začali jsme se smát a já si vzpomněla jak moc jsem po 89 roce hrdě nosila ve škole trikoloru a znak OF....aniž bych tušila a rozuměla tomu co se vlastně doopravdy událo....přijde mi...jakoby mi někdo nahrál do hlavy nějaký časový úsek, který jsem snad ani nemohla prožít...jak moc mi to dnes přijde neuvěřitelné, že se něco takového dělo....od červených šátků po fronty na banány, podpultovky, azbuku, apd....dnes s mobilním telefonem u PC, se zaparkovaným autem u baráku, množstvím informací, otevřenému světu apd....jak obrovská změna a vývoj se za mých 34 let stal :-)))







Žádné komentáře:

Okomentovat