středa 29. května 2013

Levou nohou....

.....jak mě se nechtělo vstávat....
 
...máte taky někdy takový ten pocit, že by jste dnes raději zůstali v pelíšku, protože tam nic nevyvedete :-)...ja jej měla dnes, nebyla nálada a ani žádný plán na dnešní den, Míla se měl vrátit z práce pozdě večer a já neměla nic vymyšleného.....Elenka usínala a já jsem sáhla po telefonu a koukám zpráva přes FB....a najednou byly plány....a jaký :-D....Gabča s holkami jela dnes k zubařce, kterou mají poblíž, zastavily se a udělaly nám tím velkou radost....sluníčko krásně hřálo a tak jsme zakafíčkovaly na zahradě....
 
 





....přivezly mě i Milánkovi krásný dárek.....štěstí...

 
 
 
...kolem oběda se obloha zatáhla,holky už musely jet domů a tak jsme se rozloučily...těšíme se až za námi zase někdy přijedou :-).......a to moje malé štěstíčko se mnou netrpělivě čekalo až přijede tatínek domů....

 



....tatínek byl unavený a přesto si vzpomněl....chtěl mě potěšit a tak po cestě udělal ala drobný nákup....a mě přivezl nádhernou růži z Lásky....♥

 
 
....byl to zase další podařený den...

4 komentáře:

  1. Kája je šikovná chůvička :o) Vůbec nechápu jak může Gábi nacházet tolik štěstíček, já v životě nenašla ani jedno...tedy to zelený. Elence to sluší moc :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem velkou pomocnici :-)a zelené štěstíčka mám schované...také se mi ještě nepodařilo ještě žádné ulovit....

      Vymazat
  2. Ať vám přinesou štěstí... ♥

    OdpovědětVymazat