pátek 3. května 2013

Miluji....

... a jsem milována...
 
 
....dostala jsem dnes krásnou kytičku z lásky...a ke kytičce z lásky jsem ulovila i jednu z posledních zpráv, které obsahovali básničku...zpráva mi přišla, když si to mířili z hřiště za mnou domů.....vymysleli básničky pro mě...chci se podělit, protože je krásné být milována....
 
 



Ahoj miláčku, zlatíčko, lásko moje, všechny mé city jsou jen tvoje, tys moje můza tys můj sen, já velice tě miluji každičký celý den, jsi jako hvězda jasně zářící, jsi klenot nádherně třpitící. Miluji tě...a tady něco od Mišky ... ivanko moje zlatá, jsem tvojí dcery táta, mám tě rád to všichni ví, nezůstaneš v podkroví... miluji tě nejvíce jsi hezká jako kraslice a tohle ji napadlo jako první - moje milá Ivčo uvařím ti Kafčo :-)) milujeme tě a jdeme domů:-*

Žádné komentáře:

Okomentovat