středa 15. května 2013

Hodný den...

....prostě jsme se rozhodli oslavovat babičky narozeniny....
 
 
...dnešní den je slavící :-), ale osobně pojedeme popřát až v sobotu, tak jsme vyrazili na hřiště .... dát si pivečko a limošku....domluvili jsme se, že si uděláme hodný a správný den:-) Michalka byla naprosto jedinečná a Elenka spala...hmmm, jako miminko :-)....dnes jsem zažila den bez domlouvání Mišky s úkolem, koupáním, televizí a večeří....byla tak hodná, že jsme udělali i vyjímku a donesli ji večeři až do postele :-)....opravdu se nám vydařilo....i to počasí ♥...
 
 
























..........také samozřejmě pár výchovných fotografií :-)...........
 



 

















....a náš taťka se zatím pěkně písknul...





















 

 
 
......za podpory dalšího hodného souseda z naší ulice Zdenka....
 
 

7 komentářů:

  1. palec nahoru všem !!! pěkně jste oslavovali :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na Tve zdraví <3<3<3<3 nápad měl velký úspěch :-D

      Vymazat
  2. To se mi líbí :-). Zítra zajdeme na limošku třeba spolu, cooo? :-) Beru si dovolenou, Kikču a míříme do Drachau...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc rádi !!!....asi vezmeme i Toníčka, chceme dnes vyrazit dřìve....těšíme se:-)

      Vymazat
    2. Tím zítřkem jsem samozřejmě myslela pátek... Já jsem případ - zase o den na před :-D

      Vymazat
  3. Večeři do postele? Tak doufám, že to nenajde dcera, aby se tu neispirovala. Holky budou přibližně stejně staré. Mě osobně by se to líbilo moc!

    OdpovědětVymazat
  4. večeře do postele je suuuuupeeeer odměna, Miška byla nadšená :-)....musím si dát pozor,aby se z toho netalo pravidlo :-DDD...jednou člověk povolí....a pak posloucha tehdy jsem ale mohla apd....nesmim vyměknout :-)))))))

    OdpovědětVymazat