neděle 5. května 2013

Směr Drahou....

....krásně jsme se vyspaly...
 
...ráno jsme byli všichni do růžova a sešli jsme se u snídaně....dětičky už řádili ve skákacím letadle a my si ospale povídali u snídaně a hrnku kafe.....vůbec se mi nechtělo odjíždět...
 


...po cestě jsme se zastavili v Táboře pro dortíky v oblíbené cukrárně a Elenka se jala nám vysvětlovat cestu a taky řídit......byla nadšená a vele důležitá....




 
....čas jsme měli dobrý a doma nás vítala babička, děda, Nikolka a Lucinka....holky po víkendu u nás odjížděly domů a my se vydali na hřiště, kde kluci hráli fotbal....bylo tam moc hezky...
 
...s malým steskem jsem si vzpomněla ještě na přátelé v JČ....a doufám, že za námi také přijedou a já jim budu moci ukázat naší ulici a hřiště, kde trávíme rádi čas.....
 
 
...o to příjemnější bylo setkání s maminkou Káji a holkami....bylo tam opravdu moc hezky...jak se to říká..."všude dobře, doma nejlépe"....
 
 






 
...já musela...teda vlastně...já chtěla ji sem dát :-)....
 

 
 



2 komentáře:

  1. A to ani nevíš, jak jsem měla po těch mých gymnastických výkonech namožené všechny svaly... Bylo to úžasný... Není nad to, dělat, co člověka baví a nekoukat na to, co na to ti druzí :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Mluvíš mi z duše...ale uznej, stálo to za to...ikdyž svaly bolely :-DDDD, jen se mi pořád nedařilo vyfotit to hlavní, vždy jen rozběh a pak až dopad....a ty jsi pořád ne a ne udělat zpomalený záběr....:-))))))...to mě se točí hlava i z kotrmelce :-D

    OdpovědětVymazat