středa 22. května 2013

Chůvičky....

.......ač se to nezdá... je to tak...za dnešní den a plány mohou chůvičky.....
 
...s Kájou jsme se domluvily, že pojedeme do Berouna, kde jsem měla objednané chůvičky...šíleně jsem se na ně těšila, domluvily jsme se i na pobrouzdání po náměstíčku apd... a jak jsme tak brouzdaly....narazily jsme na něco mnohem, mnohem důležitějšího...na svatební salon...ano ano, Kuba Káju požádal o ruku......jelikož datum svatby se blíží a je po státnicích...sice Káju čeká ještě jedna zkouška...ale už je na čase:-DDD....neodolaly jsme a vkročili do salonu :-) Kája zkoušela šaty....ale popravdě....ani jedny nesplňovaly "naše" představy...alespoň si je vyzkoušela a mohly jsme popřemýšlet, jaký střih by byl nejlepší.....


 
 
....byl to příjemný zážitek vidět Káju v načančaných šatech a ne v kalhotách...bylo to jiné a věřím, že až se jedny jednou vyberou, hrozí, že ve svatební den Kuba padne na znak a bude pěkně koktat :-D....ať sem sděluji co chci z tohoto dne....úplně jsem se zapomněla pochlubit dalším nejnejnejdůležitějším....budu svědkyně a šíleně to prožívám :-) Nikdy nezapomenu na veselou příhodu....jak mě Kája požádala, abych jí šla za družičku a když jsem jí vysvětlila, že jsem již vdaná a že mohou jít holky....vypadlo z ní, že mi chce vlastně nabídnou, zda bych jí šla za svědka :-) ...ještě teď mám slzy v očích...
 
PS:....chůvičky neměly, ještě jim totiž nedorazili na prodejnu, že až později....nakonec mi je přivezl Míla, když se vracel večer z práce, zastavil se pro ně....mám z nich velikánskou radost :-D...

2 komentáře:

  1. Kája bude krásná nevěsta :o) A já se těším až budeš vybírat ty :o)))

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě bude :-)...uvidíme uvidíme uvidíme....zda i to mé bíle dopadne :-)

    OdpovědětVymazat