pátek 24. května 2013

Bílá....

...bílá,bílá,bílá..komu by se nelíbila....
 
...dnešní den patřil Káje....Míla nejel do práce a když jsem přišla s nápadem Elenku svěřit na tři hodinky do jeho péče...byl z toho tak nadšený, že ze mě spadly veškeré obavy a v klidu jsem si sedla ke Káje do auta a vyrazily jsme směr svatební salón v Kladně, kde byla domluvena zkouška šatů :-).....
 


....po příjezdu jsme dostaly bílé bačkůrky a majitelka nám pustila krásnou hudbu...např.: Barry White - Can't Get Enough Of Your Love Baby, Aretha Franklin - I say a little prayer, Frank Sinatra - Somethin' Stupid, THE PLATTERS - Only you........apd.......Kája si užívala převlékání šatů a já tančila mezi ozdobami, střevíčky, zrcadly a doplňky s mým oblíbeným parťáčkem Toníčkem...pak jsme hodnotili šatičky a jak to mamince slušelo.....pochytaly jsme pár nápadů....později za  námi dorazili i Míla s Elenkou a ještě jsme pokoukli po miminkovských šatičkách a oblečcích...aby to Toníčkovi a Elence také slušelo :-)....paní majitelku jsem poprosila o nafocení pár detailíků a ona sama se vrhla na focení...tak tady přidávám pro doladění dnešní atmosféry :-)....







...hned bych se nechala nalákat i já :-)))...jsem moc ráda, že můžu být součástí příprav, moc si to užívám a těším se na další a další :-)...
 
 
 
 
 
 

8 komentářů:

  1. Moc prima blog, s dovolením budu chodit nakukovat:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Jé jak já vám holky závidím, vzpomněla jsem si na Káju....Sensation Celebrate live... která se konala dnešní noc, tam by se ty bílé šaty hodily perfektně :o)))
    Míla je prima táta!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maminko....ještě si užiješ s námi :-)To byla urcite dobrá party, zrovinka mi Kája rikala, ze by tam moc rada zase sla :-)Míla je dobrej, vazne mel tak velkou bezprostredni radost, ze se nedalo odolat a Elenku jsem mu nechala doma :-)

      Vymazat
  3. Jůůů... Já se těším na to, až uvidím Káju v celé té kráse...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja taky a moc, bohuzel jsme jeste nenasly ty prave saty....predstava by byla jasna, ale nikde jsme na ne zatim nenarazily :-(....ale mame v planu dalsi brouzdani, popripade svadlenu....Kaja bude krásna :-)

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat