pátek 17. května 2013

Pracovní....

....chtěla jsem si vyzkoušet.....
 
...zajišťovali jsme si s Mílou práci a dostali nabídku...možnost malého stánku... a hned jsem po tom skočila a šíleně se na akci těšila....Míla se staral o Elenku a já si užívala mezi kojením stánkování...je to jiné, všichni si povídají a pomáhají...a co mě překvapilo...tak i max.věří....byl to prima zážitek a zkušenost :-)
 
 

























...po trzích jsme vyrazili domů....čekala nás příjemná návštěva z naší ulice :-) Gabča s Kiky a Mini...ty dvě nejmenší jely s námi pro Michalku do školy a pak i s Gabčou šupajdá na hřiště.....kde jsme byly do té doby než se nám vrátili domů Míla a Tom...pak jsme se rozešly každá za svým mužem a rodinkou........byl to krásný den a já si jej plnohodnotně užila :-)......







4 komentáře:

  1. Myslím, že ti to sedí...práce s lidma :o) A moc dobře tomu rozumím, chce to změnu ..mateřská "dovolená" dává zabrat a člověk si připadá trošku omezený :oD

    OdpovědětVymazat
  2. Moc mě to bavilo a podařilo se mi "vypnout"...byla jsem ve svém živlu :-)Příště určitě přijeďte se podívat :-)

    OdpovědětVymazat