neděle 12. května 2013

Pro maminku...

....dnes je nádherný den....den, kdy slaví maminky svůj svátek....
 
 
a také i já maminko chci Ti říci....miluji Tě....
 
...však za mnohem více Ti děkuji...

...♥ s Láskou a srdíčkově ♥...
 
 


 
 
 
 
 
...k přání se přidává i celá moje rodinka :-*...
 
 



 
 


7 komentářů:

  1. Teda maminka byla a je pořád kočka!A my nakonec taky ne?Takže nám všem matkám kočkám hezký den matek !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko děkuju a přidávám se k Vám s přáním nám všem Maminkám...:-)

      Vymazat
  2. Děkuji děkuji děkuji ....i Marcele tobě za tu kočku :o)
    A vidíš, zrovna jsme se bavili o tom, že si nejsme podobné...když se tak dívám na foto z mého mládí, tak bych řekla že nějaká ta podoba tam je ne? :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, jsem moc ráda, našla jsem tuhle fotografii a podobnost nezapřeme :-)))...musela jsem v Tebe nejprve totiž dorůst :-)

      Vymazat
    2. A já v malé Ivance vidím zase Elenku :-)))

      Vymazat
    3. Johooo, že má taky kousek ze mě...:-)

      Vymazat