čtvrtek 30. května 2013

Nákupy...dlouhé nákupy...

...pršelo a já se rozhodla vyrazit na nákupy...
 
...ráno jsem vstala čilá jako rybka, poklidila jsem a protože venku pršelo a pršelo....nedalo se nic moc dělat....tak jsem si sepsala seznam, co vše nám doma chybí, oblékla malou Špumanté a vyrazily jsme si na nákupy do OC, kde mají i kojící koutek....což mi samozřejmě dělá radost, když jsem měla Michalku, kojící koutky moc nebyly a tak jsme musely plánovat kojení apd....ale dnes, díky bohu, že jsou...nevadí mi kojení na veřejnosti, ale přeci jen mám ráda u toho klídek a ne hulákající a opovrhující pohledy kolemjdoucích.....
 
 
 



......a protože máme také rozbitou pračku, domluvila jsem se s Kájou, že k ní zaskočím a vyperu si u nich nějaké prádlo....nakonec jsem u nich neplánovaně zůstala až do večera a užila si prima den, Kája se chystala a učila, než jsem dorazila, ale ani kousek nervozity jsem na ni neviděla....ale stejně vím, že uvnitř se taky bála zítřejšího dne D....myslíme na Tebe a zítra budeme s Tebou :-*.........






Žádné komentáře:

Okomentovat