čtvrtek 9. května 2013

U babičky a dědečka......

......je vždy moc krásně..... 


.....Míla byl v práci a tak jsem se s našima domluvila na návštěvě s malou Špumante :-)...Michalku jsem odvezla do školy a taaaak moc mě pokoušel malý brouček v hlavě s myšlenkou si Mišku nechat doma a vzít ji s sebou......ale nešlo to, letos byla často nemocná a tak jsem ji raději do školy poslala....návštěva byla jen na dopoledne, ale bylo krásně a já si s Elen užívala svých rodičů a oni nás......stihla jsem i společnou snídani a dostala dobrůtky....mňam...PS: jídlo byla naprostá....delikatesa...pochutnala jsem si.....vůbec se mi nechtělo odjet....



 
....nakonec jsem přeci jen musela jet....po cestě jsem vyzvedla Michalku a jela s ní za Mílou do práce, kde jsme byli až do večera a pomáhaly jsme...Michalku bavilo starat se o zákazníky a užívala si to...přeci jen už je to velká holka....:-)
A aby byl den ještě povedenější....přišla zpráva...Kája zvládla obhajobu své bakalářky...je Hvězdička :-*
 
 
Kájo gratulujeme,  jsi šikule naše !!!
 
 
...ještě ty státnice a máme tě už jen pro "sebe" :-DDDDDDDDDDD...

2 komentáře:

  1. Taky si mohla mít dvojčata ať se nemusíme s dědou přetahovat :oD
    Kájo super, gratulace !!!

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem mohla, pravda....příště :-DDD

    OdpovědětVymazat