pátek 31. května 2013

Vílo CINK....

.....a bude na šaty, nebo něco pěkného :-).....
 
 
...dnes ráno jsem si s Elenkou hrála a skotačila v jednom kuse....probudila si mě v 6:30 a tak jsem spolu polehávaly a rošťačily...a tak mě napadlo, protože Toníčkovi už vykukuje zoubek, jestli i nám.....a ejhle....je tam....malilinkatě vykukuje ven a cinknul mi o lžičku...mám radost...naší malé Špumantí roste první zoubeček....hnedle nám ukázala i v plenkách jak krásně roste a já dostanu na šaty :-)....

.....dnes jsme vezly babičku Helenku ke kadeřnici, babička s dědou odlétají na dovolenou a tak jsme ji vezly se zkrášlit :-)...po cestě domů jsme se zastavily na malé návštěvě u Martiny s rodinou a pobyly jsme tam na příjemné posezení u kávy a čaje...Elenku si všichni pochovali a potěšili se s ní a pak jsme vyrazili směr domů...

 
 
 
 
...jenže mezi tím, nám volal Míla, že mu teče z chladiče voda a tak pojede velké autíčko k doktorovi na opravu...snad to stihne do neděle, abychom mohli v pondělí vyrazit na další akci :-)...děda M.P. naplnil všechny možné petlahve vodou a s babičkou vyrazili za Mílou mu pomoci, aby mohl dojet do servisu.....prostě žádná nuda.....
 
...a mí milý spolučtenáři...asi čekáte na to důležité a také podstatné dnešního dne....
 
...KÁJA je Bc. ...neskutečně před ní smekám, mám ohromnou radost...protože to co zvládla za těch několik měsíců...v průběhu studia na VŠ...apd...co si budeme povídat, ti kdo vědí se také s námi radují....prostě Kájo.... Velikánská gratulace od nás všech....a uuuuf...jo a na jakou školu se dáš nyní ? :-D
 
...máme tě rádi a jsme na Tebe mooooc pyšní :-)...♥♥♥♥
 
 

4 komentáře:

  1. To si zaslouží gratulaci a kytičku!Je moc šikovná, nedivím se,že jsi na kamarádku tááák pyšná!A díky za komentíky u mne.A už se těším na ty šaty od Zoubkové víly,až nám je ukážeš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je u vás Marcelko moc hezky :-) bude pár deštivých dnů a tak i více časíku pro radostné nakouknutí :-)....Kája je šikule a šatičky mi asi nadělí na Káji svatbu, abych ji mohla to krásné stylově odsvědčit ♥

      Vymazat